test -> ready [19/03/04 #3]

Pią, 19 Mar 2004, 21:35:06 CET

Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 03/19/2004
> 07:22 PM:

> O ja nie moge! Po co takiego starocia wydawac? Ja mam u siebie 0.3.7
> (ale bez obslugi skryptow TCL:(, bo nie wiem jak to ujarzmic)
> zbudowane z CVSu. Musialem tylko wyrzucic opcje
> "--with-existing-libgadu" i (chyba) dodac sciezke przy koncowym
> "pakietowaniu" plikow. Jak ktos chce to moge wystawic (tylko ktos mi
> musi dac miejsce na FTP niestety, bo swojego nie mam) dla i686 i
> src.rpm'a. Tyle, ze wtedy beda chyba klopoty z ekg (bo libgadu tkwi
> wewnatrz kadu).
> [...]

W ogole to sie nie da, bo beda niespelnione zaleznosci (jest w RA ta wersja
dla starego libgadu).

Jak ktos przygotuje na RA-brancha komplet ekg+nowe libgadu, ktory sie
skompiluje (chodzi o linkowanie z pthread), to puszcze. Ja nie uzywam, wiec
mam male zainteresowanie w tym wzgledzie (czytaj: mam inne priorytety).

  phone (48)(58) 347 14 61