w32codec updated

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Wed Aug 15 00:47:29 CEST 2012

2012/8/14 Artur Frysiak <wiget at pld-linux.org>:
> Zanim Bartek dostanie ponownie RW to myślę, że osoby które dają mu +1
> powinny robić review jego kodu.
Czyli mamy rozumieć, że sięgająca ponad rok historia podsyłanych
patchy jest niewystarczającym probierzem? Chyba te kilka osób dających
+1 już taki review zrobiło, bo niby że co, na złość "wam" te głosy
poparcia były?

> Po pewnym czasie, gdy patche Bartka nie będą powodować problemów
> Bartek mógłby dostać RW.
A jakieś problemy powodują, że mają je przestać powodować? Jak już
pisałem, patche były podsyłane przez ponad rok. Niezbyt mi się chciało
grzebać w archiwum żeby sprawdzić ile dokładnie wynosił ten okres
czasu. Jak ci to jest mało, to weź jasno napisz ile wg ciebie to jest
dobry czas, zamiast robić podchody jak panna na wydaniu. 20 lat
starczy? A może 30?

> Taką samą procedurę można wprowadzić dla wszystkich zainteresowanych
> aby ich poprawki znalazły się w dystrybucji.
Zgoda, pod warunkiem że zasady będą działały wstecz. Kilku takich co
ma RW powinno być objętych rygorystycznym code review, bo same bomby
sadzą.

wolf