w32codec updated

Artur Wroblewski wrobell at pld-linux.org
Wed Aug 15 01:29:50 CEST 2012

2012/8/14 Bartosz Taudul <wolf.pld at gmail.com>:
> Czyli mamy rozumieć, że sięgająca ponad rok historia podsyłanych
> patchy jest niewystarczającym probierzem?

Nie. Masz po prostu przestac rznac glupa.

Jedna osoba wczesniej zasugerowala, ze Bartek powinien wykazac
sie konkretna inicjatywa. Druga wlasnie zaproponowala jak ta inicjatywa
moglaby wygladac.

Jak grochem o sciane.

Jak widzisz ludzie ciagle sa dosyc otwarci. Zaproponuj z Bartkiem
jakas formule wspolpracy i skonczmy z ta brazyliana. Tylko przestan
udawac jakby nigdy nic sie nie stalo.

[...]