w32codec updated

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Wed Aug 15 01:40:17 CEST 2012

2012/8/15 Artur Wroblewski <wrobell at pld-linux.org>:
> Nie.
To się określ czy 20 czy 30 lat wystarczy.

> Masz po prostu przestac rznac glupa.
Chyba ty.

> Jedna osoba wczesniej zasugerowala, ze Bartek powinien wykazac
> sie konkretna inicjatywa. Druga wlasnie zaproponowala jak ta inicjatywa
> moglaby wygladac.
A trzecia te sugestie olała. YPB?

> Jak grochem o sciane.
Jak śliwka w kompot.

> Jak widzisz ludzie ciagle sa dosyc otwarci.
Moje obserwacje są zupełnie rozbieżne z suponowanymi przez ciebie.

> Zaproponuj z Bartkiem
> jakas formule wspolpracy i skonczmy z ta brazyliana.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/brazyliana

Propozycja jest następująca: rupcia dupcia salcesonik heloł beloł w dupę słonik.

(Jak nie rozumiesz użytej gwary to mi bardzo przykro, ale trzeba było
samemu najpierw nie zaczynać z lokalnym słownictwem.)

wolf