http://developer.redhat.com

Śro, 19 Sie 1998, 23:52:23 CEST

Radzę zajrzeć na ten adres gdyż zawiera on informacje nt RH opartego o
kernel 2.1.
Jutro już jestem w 3mieście.
Wiadomość dla dziemika, że jutro będzie dostępny jeszcze nie wykończony
spec do XFree, który dobrze by było żeby pomógł mi go skończyć choćby
tłumacząc teksty (jeszcze tego nie dotykałem). Różnice między orginałem i
tym co zrobiłem są dość poważne. Dość powiedzieć, że winikowe rpmy są o
prawie 5MB mniejsze (w sumie wszystkie) od orginału i na tym jeszcze nie
koniec.

Druga sprawa. Przeglądałem dziesiaj powieżnie mirror-list i jest tam mowa
o czymś co się zowie rawhide. Wiadomo coś o tym ?