http://developer.redhat.com

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Czw, 20 Sie 1998, 11:30:27 CEST

On Wed, Aug 19, 1998 at 11:52:23PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Druga sprawa. Przeglądałem dziesiaj powieżnie mirror-list i jest tam mowa
> o czymś co się zowie rawhide. Wiadomo coś o tym ?

W skrócie: RedHat zaczya wypuszczać wersje devel swojej dystrybucji.
Nazywa się właśnie RawHide i będzie w niej testowane nowe oprogramowanie.
14 sierpnia miała pojawić się na ftp.redhat.com.
Więcej informacji na comp.os.linux.announce msgid:
<pycola.903442277.25797 w laulujoutsen.pc.helsinki.fi>
lub na developer.redhat.com ;)

> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Pozdrawiam