Szkapą po polsce^H^Hku

Pią, 21 Sie 1998, 19:41:32 CEST

Nie uważacie, że powinniśmy mieć polską szkapę w dystrybucji ?
Mogę udostępnić stare tłumaczenie zasobów jakie kiedyś zmajstrowałem z
Andrzejem Bagińskim do szkapy 3.05. Powinno się dać stamtąd przenieść kupę
komunikatów. Nie chcę wystawiać tego na pub żeby się Andzrej nie czepiał
ale prywatnie mogę to chętnym sprezentować. Potem będziemy mogli to
spokojnie prezentować jako robotę grupową, a jak to było w przysłowiu
"Hercules contra plures .. ale gdzie ludzi kupa to i Herkules du*" ;>

Chętnych do prób przystawienia się do tych zasobów prosiłbym o kontakt na
priv raczej. Zaznaczam, że nie koniecznie trzeba wszystko uporządkować od
razu. Każdy kawałek roboty jest tu ważny holernie (że się tak wyraże), a
potem i tak wszystko złoży się do kupy.