XFree uzupełnienie

Pią, 21 Sie 1998, 16:23:22 CEST

Jest jeszcze jdeden punkt.
7) dokonfigurowanie źródeł żeby korzystały z Kerb V5 .. bo to już tam jest
   :-)

Co do Kerberosa to na pewno możemy śmiało korzystać z KTH. MIT jest nadal
dyskusyjne .. tylko że z tego co już zdążyłem się zorientować to więcej
jest różnych aplikacji mających support do V5 MIT niż do V4 KTH (ciekawe
dlaczego :).
XFree chyba ma tylko wsparcie do V5 (na 100% nie jestem pewien).