rawhide

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Wto, 25 Sie 1998, 01:42:51 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem czy ktoś ma już mirror-a z tym ale jakby co to leży na cenzorze w
> /pub/Linux/rawhide

Zastanawiam się nad zrobieniem go na ftp.tuniv.szczecin.pl ale z tego co
słyszałem to na razie jest to jedynie przegrany 5.1 ... Czy to tylko plotki
czy też jeszcze nic poza standardowym RH 5.1 nie doszło ? Bo nie chciałbym
marnować 1 GB na identycznego RH z którego i tak nikt lokalnie raczej by nie
korzystał ... No chyba że są jacyś chętni ze Szczecina . Wydaje mi się, że
kilka osób by mnie (a raczej nie mnie tylko "górę") przekonało ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl