rawhide

Wto, 25 Sie 1998, 19:23:38 CEST

On Tue, 25 Aug 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Zastanawiam się nad zrobieniem go na ftp.tuniv.szczecin.pl ale z tego co
> słyszałem to na razie jest to jedynie przegrany 5.1 ... Czy to tylko plotki
> czy też jeszcze nic poza standardowym RH 5.1 nie doszło ? Bo nie chciałbym
> marnować 1 GB na identycznego RH z którego i tak nikt lokalnie raczej by nie
> korzystał ... No chyba że są jacyś chętni ze Szczecina . Wydaje mi się, że
> kilka osób by mnie (a raczej nie mnie tylko "górę") przekonało ...

Trochę zmian już jest ale przyznam się, że nie miałem czasu jeszcze tego
ogarnąć. Przegrtałem sobie to tak na wszelki wypadek żeby mieć pod ręką.
Tak żeby sprawdzać przed rozpoczęciem przac nad kolejnym pakietem móc
zweryfikować czy w między czasie czegoś nie dodano. Przydałby się ejszcze
gdzieś mirror Stampede i Mandrake. Także zaglądanie do Debiana bym zalecał
przed. Zamierzam wręcz zrobić taką tabelę w której będziemy zaznaczać czy
jakiś pakiet był już weryfikowany pod kontem zawartości innej dystrybucji.

Np. w Debianie jest poprawiony lpr. Chodzi o starego BO, który w RH siedzi
od dawien dawna. Jak ktoś będzie preparował lpr to prosiłbym o pamiętanie
coby to koniecznie zintegrować.