DP: Wagony

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Śro, 26 Sie 1998, 09:19:03 CEST

On Tue, Aug 25, 1998 at 09:00:07PM +0200, Andrzej K. Brandt wrote:
> A tak przy okazji, to witam w szanownym gronie. Służę chętnie swoimi
> pomysłami, mam zamiar opiekować się paroma pakietami (np. mutt, qmail) i
> pomagać. Nie spodziewajcie się po mnie, że będę dużo w C kodował, ale jakby
> trzeba było coś składnie napisać (artykuł jaki aboco) albo ładnie
> zaprezentować na żywo to się polecam.                      ^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Witam i pozdrawiam,
W związku z podkreśleniem -- czy padł już pomysł zaprezentowania idei (a
może nie tylko idei) PLD na Jesiennych Warsztat Linuksowych? To mogłoby
zwerbować chętnych. Niestety, cały czas nie znalazłem dokładniejszego
programu tej imprezy, stąd pytanie.
I drugie pytanie tym razem do Tomka: pare listów temu napisałeś, że
widziałeś gdzieś u RedHat speca do kernela 2.1.xxx -- możesz podać
dokładniejszą lokalizację? Grzebałem trochę po ich ftp, ale akurat byłem
podłączony przez modem i po kilku minutach zrezygnowałem...

Pozdrowiam
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org