Otwarta lista

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Sie 1998, 02:16:03 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Andzrej bąć ludzki choć chwilke :). Oprócz standardów istnieją jeszcze
> ograniczenia licencyjne/eksportowe, które dobrze by było przestrzegać :>

OK, ale sshd jest chyba w wersji "international" ... Wojtek się uparł, że devel
będzie bez sshd z czym ja się niezbyt zgadzam ... póki kerberos nie będzie miał
możliwości jakie daje ssh. No chyba że ktoś w końcu skonfiguruje forwardowanie
X'ów w kerberosie ... Ale zostaje jeszcze sprawa tunelowania portów oraz
kompresji. Wojtek, do tablicy ! Jak to z tym jest ? ;)

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl