Otwarta lista

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 26 Sie 1998, 11:46:52 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> OK, ale sshd jest chyba w wersji "international" ... Wojtek się uparł, że devel
> będzie bez sshd z czym ja się niezbyt zgadzam ... póki kerberos nie będzie miał
> możliwości jakie daje ssh. No chyba że ktoś w końcu skonfiguruje forwardowanie
> X'ów w kerberosie ... Ale zostaje jeszcze sprawa tunelowania portów oraz
> kompresji. Wojtek, do tablicy ! Jak to z tym jest ? ;)

Przeciez powiedzilem juz ze dorobie sshD ... X'y autoryzuje (i koduje) sie
przez kshd. XDM odpada,jest tak napisany ze nawet chlopcy z X pisza, ze
teoretycznie chodzi, panowie z MIT natomiast mowia aby ci pierwsi
lepiej patrzyli co wypuszczaja pod nazwa XFree86, bo to blad jest po ich
stronie...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu