DP: Wagony

Śro, 26 Sie 1998, 13:53:23 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, Marcin Korzonek wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Witam i pozdrawiam,
> W związku z podkreśleniem -- czy padł już pomysł zaprezentowania idei (a
> może nie tylko idei) PLD na Jesiennych Warsztat Linuksowych? To mogłoby
> zwerbować chętnych. Niestety, cały czas nie znalazłem dokładniejszego
> programu tej imprezy, stąd pytanie.

Dobry pomysł. Trzeba się do tego przygotować niemniej. Ja wiem, że będę
gadał o rpm-ie.
Wojtek czy znajdziesz czas żeby się tam pojawić. Mówiłem Krzyśkowi
(Prezesowi), że być może uda mi się namówć Ciebie na gadanie o kerberosie
(po mimo naszych ustaleń przy piwie wolałem postawić nad tą kwestią
jeszcze znak wachania ze względu na to że nie wiedziałem czy tak naprawdę
znajdziesz czas).

> I drugie pytanie tym razem do Tomka: pare listów temunapisałeś, że
> widziałeś gdzieś u RedHat speca do kernela 2.1.xxx -- możesz podać
> dokładniejszą lokalizację? Grzebałem trochę po ich ftp, ale akurat byłem
> podłączony przez modem i po kilku minutach zrezygnowałem...

Leży na cenzorze w /pub/Linux/kernel/2.1
Nie miałem czasu nawet zajrzeć do tego.