info kernel.spec (bylo DP: Wagony)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 26 Sie 1998, 15:14:16 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> (Prezesowi), że być może uda mi się namówć Ciebie na gadanie o kerberosie
> (po mimo naszych ustaleń przy piwie wolałem postawić nad tą kwestią
> jeszcze znak wachania ze względu na to że nie wiedziałem czy tak naprawdę
> znajdziesz czas).

Mus to mus jak trzeba to pojade i powiem co wiem, ale prosze aby przed
wejsciem na sale odebrano delegatom bron plana, noze sprezynowe, pomidory,
jajka, buteli i inny sprzet mogacy zagrazac zyciu i zdrowiu prelegentom...

> Leży na cenzorze w /pub/Linux/kernel/2.1
> Nie miałem czasu nawet zajrzeć do tego.

Jak by co spec + patche do kernelka 2.1.115 (made by M. Korzonek) leza
caly czas na magellan.shadow.eu.org/incoming (wszyscymaja prawa zapisu do
tego katalogu - tylko prosze aby swapow tam nie umieszczac ..)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu