Coz po krotkiemu sie przedstawie

Ziemek Borowski ziembor w home.ceu.edu.pl
Śro, 26 Sie 1998, 16:37:10 CEST

On Wed, Aug 26, 1998 at 04:20:36PM +0000, JaS wrote:
> Czy ktos zna format plikow do konf. RedHata. Widzialem, ze potrafi
> wypisywac teksty po czesku wiec moze polska dystrybucja RH to nie jest
> dobry pomysl? Wystarczy spolszczyc tylko tekst?
Nie tylko. D³ugo by pisaæ, ale za to odpowiadaj± locale.
man locale ;-)
I co gorsza to niemal nie zale¿y od rpma (tj. od rpma zale¿y to czy instalujemy
wszystkie dostêpne locale dla danego programu czy tylko wybrane).

> Czy gdzies jest cos do zobaczenia. Wiem ze nie ma nic dla ludzi, ale nie
> wierze ze nic nie zrobiliscie zupelnie.
przecie¿ K³oczek og³asza³ gdzie co le¿y: ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/PLD-stable

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/