info: ppp-2.3.5

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Śro, 26 Sie 1998, 18:45:56 CEST

On Wed, Aug 26, 1998 at 02:02:10PM +0200, Krzysztof G. Baranowski wrote:
> Czesc,
>
> na wstepie mala sugestia, zeby wszystkie mail dotyczace tego co kto
> robi, co zrobil, czy sie wlasnie zajmuje poprzedzac np. przerostkiem
> info, co ulatwi wylowienie odpowiednich informacji.

Hej,
To ja mam taką propozycję --- może by utworzyć jeszcze jedną listę:
pld-announce? Tam można by wysyłać kopie Biuletynów Tomka i dodatkowo
informacje o rozpoczeciu i zamknieciu prac nad jakims pakietem. Takie
ticket open/close dla pld.
Dodatkowo można ustalić, że listy mają mieć przedrostek w temacie:
START  czyli rozpoczęcie prac nad pakietem
GOTOWE czyli wypuszczenie kolejnej wersji
BIULETYN czyli omówienie ostatnich osiągnięć.
Myślę, że mocno by to ułatwiło pracę, a listę pld-devel można by
wykorzystać do dyskusji i sugerowania, co należałoby jeszcze zrobić.
Jakby to sprząc jeszcze z CVS-em speców, to można by część listów
generować automagicznie...

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek