Coz po krotkiemu sie przedstawie

JaS jas w alpha.uwb.edu.pl
Śro, 26 Sie 1998, 18:20:36 CEST

Nie jestem orzel w linuxie, ale mam nadzieje ze wlasnie tutaj sie moze
czegos dowiem ;-)

Czy dystrybucja opiera sie na rpm czy na redHacie. Nie jest to pytanie
glupie. tzn czy ktos pisze od nowa MAKEDEV setup itp pakiety czy tylko
podrasowujecie obrazki, polskie teksty i many ;-)

Czy ktos zna format plikow do konf. RedHata. Widzialem, ze potrafi
wypisywac teksty po czesku wiec moze polska dystrybucja RH to nie jest
dobry pomysl? Wystarczy spolszczyc tylko tekst?

Czy gdzies jest cos do zobaczenia. Wiem ze nie ma nic dla ludzi, ale nie
wierze ze nic nie zrobiliscie zupelnie. Dla mnie RH jest za duzy jak na
poczatek. Wywalilbym 3/4 tego co on uwaza za niezbedne. Skoro linux
chodzi na 3M to nie wierze ze musi miec 30M do tego aby TYLKO ;-)
chodzic (nawet jesli X zajmuja ponad 2Mb.