Coz po krotkiemu sie przedstawie

Śro, 26 Sie 1998, 16:58:17 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, JaS wrote:

> Nie jestem orzel w linuxie, ale mam nadzieje ze wlasnie tutaj sie moze
> czegos dowiem ;-)
>
> Czy dystrybucja opiera sie na rpm czy na redHacie. Nie jest to pytanie
> glupie. tzn czy ktos pisze od nowa MAKEDEV setup itp pakiety czy tylko
> podrasowujecie obrazki, polskie teksty i many ;-)

Nie ograniczamy się do jednego czy też drugiego ale potrzeby przerabiania
MAKEDEV jakoś nie widzę. Tylko trzeba uzupełnić trochę jeżeli będzie to
używane na kernelu 2.1.x.

> Czy ktos zna format plikow do konf. RedHata. Widzialem, ze potrafi
> wypisywac teksty po czesku wiec moze polska dystrybucja RH to nie jest
> dobry pomysl? Wystarczy spolszczyc tylko tekst?

I na etapi instalacji i późniejszym działaniu jest to zrobione przez
gettext. Wystarczy tylko przetłumaczyć odpowiedni plik pot. Jeśli chodzi o
instalator to trzeba przetłumaczyć pliki:
 - Xconfigurator.po,
 - mouseconfig.pot,
 - rhinstall.po,
 - timeconfig.pot,

jakie znajdziesz pod ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/tlumaczenia

Pytanie do adama czy był jakiś odzew w sprawie narzędzia ułatwiajacego
automatyczne narzędzie. Jeżeli nie to radziałbym przynajmniej część
wysiłków skupić na zrobieniu takie narzędzie. Wiem, że to może być trochę
kłopotliwe ale narzędzie zaoszczęcdi kupę naszego wsplnego czasu.

> Czy gdzies jest cos do zobaczenia. Wiem ze nie ma nic dla ludzi, ale nie
> wierze ze nic nie zrobiliscie zupelnie. Dla mnie RH jest za duzy jak na
> poczatek. Wywalilbym 3/4 tego co on uwaza za niezbedne. Skoro linux
> chodzi na 3M to nie wierze ze musi miec 30M do tego aby TYLKO ;-)
> chodzic (nawet jesli X zajmuja ponad 2Mb.

Nie wszystko da się zrobić mając 3MB. Jeżeli podział na pakiety będzie
poprawnie zrobiony to bedzie można bardzo ładnie to skalować. Jeżeli masz
jakieś uwagi w tej kwestii to prosiłbym o konkrety.