info: modutils-2.1.107

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 26 Sie 1998, 15:24:34 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> NNo.. mozna polatac Makefile'a i wywalic ustep dotyczacy kerneld ;)
A jak za dwa miesiace bedzie chcial cos zrobic z 2.0 to sie okaze, ze
nie ma kerneld. Ja wiem, ze dystyrubcja devel, ale troche rozsadku
i minimum 'backwards compactibility' wypadaloby zachowac. Szczegolnie
w przypadkach okolojadrowych.

> W specu mozna by dolozyc linijke typu:
> if ! [ -f /proc/net/if_inet6 ]; then
> echo -e "\a Eee... wykrylem starego kapcia...;("
> %patch -p1 -b .kapec
> else
>     echo -e "\a Ooo...! To jest to co tygrysy lubia najbardziej...;)"
> fi
Nie ma potrzeby. Kerneld dostarczany z 2.1.107 uzywa lokalnych
includow. Patche w pakiecie dotycza glownie RedHatowego linka, pt.
/lib/modules/preffered.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."