INFO: ctags.spec

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 27 Sie 1998, 12:35:51 CEST

On Thu, 27 Aug 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Generator tabeli odwołań dla: makr, zmiennych, funkcji i procedur,
> definicji typów, metod (C++) itp.
> Używany do generacji listy wyspecyfikowanych obiektów
> znalezionych w plikach źródłowych,
wykorzystywanej przez wiekszosc standddardowych edytorow
tekstu (vim, joe, emacs), do "poruszania sie po zrodlach" [1]

Kris
[1] Nie wiem jak sie tego typu ficzer nazywa w programach
    IDE. Jak ktos wie, to niech zastapic tekst w cudzyslowiu
    odpowiednia nazwa.
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."