Biuletyn PLD nr 2 (opóźniony)

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 28 Sie 1998, 00:17:02 CEST

On Thu, 27 Aug 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> się, że marnotrastwem by było gdybyś za bardzo punkt ciężkości swojej
> uwagi przesuwał w kierunku -stable powinieneś IMHO ściślej wspólpracować z
> Wojtkiem nad -devel gdyż takich jak Ty nie ma za wielu.
Sek w tym, ze ja moge co najwyzej sprawdzac czy cos da sie skompilowac
na glibc-2.0. Niestety nie dysponuje niczym na czym moglbym zainstalowac
glibc-2.1. Jedyne co, to mozliwosc pracy zdalnej w weekendy z firmy.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."