1, 2, 3, proba mikrofonu...

Pawel Gajda pagaj w euler.mat.univ.szczecin.pl
Pią, 28 Sie 1998, 11:56:41 CEST

Witam!

Jak wynika z naglowkow i sygnaturki nazywam sie Pawel Gajda i od
jakiegos czasu dzieki uprzejmosci Marcina Korzonka sledze losy PLD.
Projekt tak mnie zainteresowal, ze chcialbym pomoc Wam w tym w
ramach mych skromnych mozliwosci.  Poniewaz jednak moje
doswiadczenie w tworzeniu pakietow i administracji serwerami jest
skromne, chcialbym zrobic cos innego.
Z tego co mi wiadomo projekt nie posiada jeszcze serwisu WWW.  I
tutaj widze dla siebie pole do popisu :-)
Strony takie na pewno moglyby byc dobrym srodkiem informacji o PLD i
sposobem poszukiwania chetnych do wspolpracy.  Moim zdaniem warto to
zaczac juz na tak wczesnym etapie rozwoju dystrybucji.
Dajcie znac co o tym myslicie, w razie czego prace nad tym moge
zaczac nawet od zaraz :-).

Pozdrawiam
--
Paweł Gajda                        **     Power on the highway
student Wiedzy Tajemnej            ****   Data in my head