Open Source

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 28 Sie 1998, 22:20:04 CEST

On Fri, 28 Aug 1998, Andrzej K. Brandt wrote:
> Ja uważam, że dobre jest Oprogramowanie Otwarte.
Imo jest to troche niefortunne okreslenie, bo nie wiadomo o co
dokladnie chodzi (zalozmy, ze nie znasz terminu OpenSource).
Nie lepiej potraktowac tego jako nazwe wlasna. Najpierw wytlumaczysz
o co chodzi (ze mowa o oprogramowaniu, ktorego zrodla sa ogolnie
dostepne itd. itp.), a dalej uzywasz oryginalnego terminum tj.
Open Source(tm).

Kris
ps. Jesli zamierzasz kontynuowac watek to proponuje na priv.
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."