Nowe pakiety

Pią, 28 Sie 1998, 19:22:26 CEST

On Fri, 28 Aug 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Sorry, że pytam ale gdzie słać nowe pakiety ????
>
> Od dwu dni usiłuję podesłać (do Tomka) ctags-2.3 i mi się nie udaje :((((
> Dziś dojdzie jeszcze Mesa.

Gdzie i jak to wysyłasz ? Pocztą czy na ftp na cenzora ? Na cenzorze jest
do zapisu /pub/Incoming i tam też można lub nawet dobrze by było żeby
wszystko w miarę możliwości spływało. Incomin ma włączone prawa odczytutu
także po wejściu do tego katalogu można zobaczyć czy i co tam jest. Można
tam także kasować i o ile coś jeszcze trafiło tam z jakąś niedoróbką
zauważoną w ostatniej chwili to można to skorygować. Wiem podejście od
incoming jest liberalne ale mam nadzieję, że nie spowoduje to jakiś
nieporozumień.