Nazwy robocze dla dystrybucji

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Nie, 30 Sie 1998, 21:28:18 CEST

On Sun, 30 Aug 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> beda mialay PLD i PLD-devel ? Ja bym proponowal aby bylo podobnie jak w
> kernelu, czyli parzysty dla stable a nieparzysty dla devel:
> PLD-2.xx dla stable i PLD-1.xx dla devel.
To lepiej by chyba bylo:  1.0 - stable, 1.1 - devel.
2.xx dla stable i 1.xx dla devel jest troche mylace.

> Ponadto nazwa wersji dla PLD-devel to moglaby byc "Tornado" ;)
> (patrz np. RH-5.1 Manhattan) czyli PLD-1.0 Tornado ... Co
> pozostali developerzy na to ? ;)
Mnie sie podoba, bo -devel jest naprawde 'on the edge' ;-)
Pozostaje jeszcze wybranie 'codename' dla -stable. Moze
"Iceman" :-)

Acha, nasuwa mi sie jedna rzecz. Dytrybucyjne RPMy powinny byc
sygnowane jakims oficjalnym kluczem. Chociaz tym na razie nie ma
co sobie glowy zaprzatac.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."