info:krb5.spec -devel

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Pon, 31 Sie 1998, 00:54:28 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Wygenerowalem wlasnie kerberosa :

I jak, działa poprawnie z pts'ami ? A tak BTW spytam się może na liście, pewnie się ktoś z tym spotkał - czy wiecie coś o odpowiedniku pod Linux'em pliku
sys/stream.h ? Bo kerberos na chama chce to wykorzystać ale tego w systemie nie ma. Znalazłem to natomiast na Solarisie i jest (z tego co czytałem) na SCO
... Czy to jest coś od czego się odchodzi czy też coś czego jeszcze glibc 2.1 nie ma zaimplementowanego ? A tak przy okazji - co to jest ? Bo na Solarisie
się nie znam i nie wiedziałem jak znaleźć z czym to przyszło i do czego (albo raczej z czym) się tego używa (jakieś bibliotek, może kernel ?) ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl