info:krb5.spec -devel

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 31 Sie 1998, 09:17:08 CEST

On Mon, 31 Aug 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> I jak, działa poprawnie z pts'ami ? A tak BTW spytam się może na liście, pewnie się ktoś z tym spotkał - czy wiecie coś o odpowiedniku pod Linux'em pliku
> sys/stream.h ? Bo kerberos na chama chce to wykorzystać ale tego w systemie nie ma. Znalazłem to natomiast na Solarisie i jest (z tego co czytałem) na SCO
> ... Czy to jest coś od czego się odchodzi czy też coś czego jeszcze glibc 2.1 nie ma zaimplementowanego ? A tak przy okazji - co to jest ? Bo na Solarisie
> [...]

Chyba raczej to jest "to" od czego sie odchodzi... (tzn. tak mi sie
zdaje). Sshd tez ma support dla pts'ow a nie wykorzystuje <sys/stream.h>.
Najprawdopodobniej kerberos jest jeszcze nie "dorobiony" w tej kwestii i
jak widzi wspomaganie dla pts'ow to mysli, ze to SunOS-iolek lub inny
wynalazek. Co o tym sadzi szanowne gremium? Czy starac sie na "fizyke"
wyjasniac mu, ze to Linux (tak jak teraz jest robione), czy przychylic sie
do jego grymasow i probowac jakos to pogodzic (co sie moze skonczyc
crashem..) ?

3majcie sie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin