Q: Amaya

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 31 Sie 1998, 12:06:10 CEST

On Mon, Aug 31, 1998 at 09:46:24AM +0200, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Czy ktoś bawił się w/w programem ???
> Jest to edytor [WYSYWIG] HTML - podobno...
> Nie udał mi się tego sprawdzić, nie przechodzi kompilacja.
> Moje pytanie jest następujące:
> Jest sens się w tym babrać czy nie ???
Nie warto.
Niby stosunkowo dobry, ma wsparcie dla CSS, działa też jako przeglądarka,
ale IMHO niefunkcjonalne to to. Używa do tego jakichś egzotycznych
bibliotek zapewniających jako takie GUI dla edytora...
(więc co najmniej dwa oddzielne pakiety źródłowe trzeba by zmajstrować)
Kod HTMLowy daje taki sobie: owszem wszytko co wymagane przez HTML 3.2
jest, ale do jest to  mocno nadmiarowe.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/