Q: Amaya

Pon, 31 Sie 1998, 14:19:26 CEST

On Mon, 31 Aug 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Czy ktoś bawił się w/w programem ???
> Jest to edytor [WYSYWIG] HTML - podobno...
> Nie udał mi się tego sprawdzić, nie przechodzi kompilacja.
> Moje pytanie jest następujące:
> Jest sens się w tym babrać czy nie ???
>
> Jakie jest Wasze zdanie ??

Kiedyś próbowałem ale lesstif był jeszcze nie za bardzo stabilny. Teraz
sytuacja wygląda nieco inaczej. Pamiętam, że wygląd całości był dość
ciekawa. Ni pamiętam jaka licenzja była na całość ale jeżeli by nie było
przeszkud w tej materii to może możnaby było wręcz dołaczyć Amaye do
dystrybucji.

Generalnie program ten umożliwia hierarchiczną obrubkę dokumentu i pod tym
względem oferuje ciekawe możliwości których nie widziałem gdzie indziej
(może mało widziałe i nie musi być to wcale prawdą w ogólności :).

Co myślą o dołączeniu lesstifa do dystrybucji ? Jest kilka programów
opartych o motifa które warto by dołaczyć jak plan czy xmbase-grok.