kdbg i inne wiadomostki

Pon, 31 Sie 1998, 19:07:03 CEST

Z gołym gdb nie mogłem wytrzymać. Z frontendem z emacsa już lepiej ale też
jakoś .. nie mam, na razie chęci się go uczyć, a pewne rzeczy potrzebuję
szybko pchnąć do przodu (szlifowanie klawiszologii z emacsa zostawaim
sobie na inne czasy).

Przed chwilą zrobiłem pakiet kdbg i właśnie go trenuję.
Na razie dość przyjemnie.

Może ktoś ma chęć dorobić pot-a do tego ? źródło do przetłumaczenia jest
króciutkie i ma ciut ponad 3KB. Wrzuciłem kdbg.pot do /pub/tlumaczenia na
cenzorze. Pakiet nie ma jeszcze tłumaczenia na poziomie speca i znajduje
się w PLD-table/test.

Przed chwilą zakończyłem kompletna rekompilację wszystkiego co udało się
zgromadzić. Nie poszedł tylko mc z którym mam jeszcze drobne kłopoty
związane z dependences na poziomie źródeł i nowym slangiem. Reszta
pięknie rekompiluje się przez "rpm --rebuild *".
Takie rekompilacje na próbę będę wykonywał około raz w tygodniu i co taki
okres zawartoś katalogu z binarnymi rpm-ami na cenzorze będzie kompletnie
podmieniana. Na razie nic się nie dzieje ale myślę, że taka procedura może
pomóc w wykryciu w przyszłości pewnych błędów.

W tej chwili PLD-table/test zawiera:
caching-nameserver-8.1-1.noarch.rpm
caching-nameserver-8.1-1.src.rpm
dia-0.20-1.i386.rpm
dia-0.20-1.src.rpm
gdbm-1.7.3-18.i386.rpm
gdbm-1.7.3-18.src.rpm
gdbm-devel-1.7.3-18.i386.rpm
gdbm-static-1.7.3-18.i386.rpm
kdbg-0.2.2-1.i386.rpm
kdbg-0.2.2-1.src.rpm
lesstif-0.86.0-1.i386.rpm
lesstif-0.86.0-1.src.rpm
lesstif-clients-0.86.0-1.i386.rpm
lesstif-devel-0.86.0-1.i386.rpm
lesstif-mwm-0.86.0-1.i386.rpm
lesstif-static-0.86.0-1.i386.rpm
lynx-2.8-5.i386.rpm
lynx-2.8-5.src.rpm
nas-1.2p5-4.i386.rpm
nas-1.2p5-4.src.rpm
nas-devel-1.2p5-4.i386.rpm
nas-static-1.2p5-4.i386.rpm
ncompress-4.2.4-11.i386.rpm
ncompress-4.2.4-11.src.rpm
screen-3.7.4-3.i386.rpm
screen-3.7.4-3.src.rpm

Screena trzeba jeszcze dorobić (slang). Reszta jest wykończona pod
względem technicznym ale nie wszystkie mają tłumaczenia w specach. Nie
mają ich: dia, gdbm, kdbg, lynx, lesstif, nas. Jeżeli ktoś wie coś o
tłumaczeniach do powyższych to prosiłbym o info.