kdbg i inne wiadomostki

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Pon, 31 Sie 1998, 22:12:44 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Może ktoś ma chęć dorobić pot-a do tego ? źródło do przetłumaczenia jest
> króciutkie i ma ciut ponad 3KB. Wrzuciłem kdbg.pot do /pub/tlumaczenia na
> cenzorze. Pakiet nie ma jeszcze tłumaczenia na poziomie speca i znajduje
> się w PLD-table/test.

Zaraz pociagne i jutro bedzie, dzisiaj sie juz chyba nie wyrobie. Poza
tym mam juz zrobione - Xconfigurator.po, mouseconfig.po, timeconfig.po
i   rhinstall.po. Gdzie mam cos takiego wrzucac? :-) Mam tylko maly
klopot z rhinstall.po - jest _prawie_ caly oprocz paru komunikatow
dotyczacych kickstart-a <- Nie mam zielonego pojecia co z tym zrobic,
miedzy innymi dlatego, ze z samych komunikatow to ideii tej opcji sie
nie da wykumac. A na 'zywca' jeszcze z tego nie korzystalem... . Poza
tym, z ukladu komunikatow wnioskuje, ze w paru miejscach program sklada
sobie komunikat z kilku innych, takich 'generic' komunikatow. I tu jest
wlasnie problem, bo to co po angielsku da sie ladnie tak zlozyc to po
polsku z tego wychodzi lekki koszmarek jezykowy. A zeby sprobowac
wylapac takie miejsca to niestety trzeba by odpalic programik juz po
polskiemu. Poniewaz jak sadze, akurat rhinstall nie ma najwyzszego
priorytetu (a moze sie myle?) wiec gdyby ktos mial chec i wolniejsza
chwile - tlumaczenie jest do doszlifowania. Moja niewielka 'bieglosc' w
rpm-ach i innych takich nie pozwala mi na samodzielne zamkniecie sprawy.

--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||