PLD-FAQ nie dostepny do soboty ;(

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 2 Gru 1998, 13:40:58 CET

On Tue, 1 Dec 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Tak czy inaczej należałoby się dokładnie przyjżeć brave'owi - szkoda żeby taki
> sprzęt się marnował ...

Oj, Andrzej Andrzej ... napislaes sie sporo, nawysilales ... a brave od 4
dni ponownie chodzi na ip6 z inn-2.2 ... ;)
Nie mam na tyle czasu aby grzebac w brave'ie i dedukowac co tam sie
dokladnie dzialo i czy przypadkiem nie powtorzy sie systuacja sprzed kilku
dni, ale ja raczej dalej stawiam na problemy sprzetowe... Moge sie
oczywiscie mylic.

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148