GNU libc-2.0.105

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 2 Gru 1998, 18:51:21 CET

[środa, 02 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> No ladnie... Teraz widze kol. Arkadiuszu z jaka 'precyzja' czytacie moje
> posty na pld-list... ;)
Kolego Wojciechu, czytam dokładnie (w miarę ;) i wiem, że była dyskusja
z kolegą Krzysztofem G. B. ale nie wiedziałem w końcu jakie w końcu
kolega W. przyjął flagi ;)

> '-O6 -march=pentium -mpentium -fno-strength-reduce'
a podobno -march=pentium to to samo co -mpentium ? heh
No nic - wrzucone do .rpmrc

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +