GNU libc-2.0.105

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 2 Gru 1998, 20:06:12 CET

On Wed, 2 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Kolego Wojciechu, czytam dokładnie (w miarę ;) i wiem, że była dyskusja
> z kolegą Krzysztofem G. B. ale nie wiedziałem w końcu jakie w końcu
> kolega W. przyjął flagi ;)

No przeciez pisalem:  'jak nie bedzie sprzeciwu to zostaja ...'

> a podobno -march=pentium to to samo co -mpentium ? heh
> No nic - wrzucone do .rpmrc

Tak mi sie tez wydaje, ale widzialem mase postow na egcs w cygnus.com i tam
w przewadze byly chlopaki z takimi wlasnie flagami ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin