Przemyslenia co do kompilatora.

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 4 Gru 1998, 08:29:38 CET

On Fri, 4 Dec 1998 jajcus w merlin.gliwice.ml.org wrote:

>  A ja bym byl nawet bardzo za. Chcialem sobie wyprobowac jajo 2.1.x, a okazalo
>  sie, ze wszelkie narzedzia sa w zbyt starych wersjach. Czemu? Przeciez nowe wersje tez dzialaja z 2.0 (np. net-tools)

Wszystkie pakiety wymagane w dokumentacji kernela sa obecnie dostepne dla
stable (na cenzorze --czesc) jak i na ftp.tuniv.szczecin.pl
(src.rpm --tutaj jest wszystko). Zreszta kloczek jedzie z pakietami tak do
przodu, ze stable jest tez gotowe na przyjecie na poklad jajka 2.2.

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin