Przemyslenia co do kompilatora.

Pią, 4 Gru 1998, 08:56:02 CET

On Fri, 4 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Wszystkie pakiety wymagane w dokumentacji kernela sa obecnie dostepne dla
> stable (na cenzorze --czesc) jak i na ftp.tuniv.szczecin.pl
> (src.rpm --tutaj jest wszystko). Zreszta kloczek jedzie z pakietami tak do
> przodu, ze stable jest tez gotowe na przyjecie na poklad jajka 2.2.

Nie we wszystkim na razie jest tak jakby się chciało ale fakt, że zamiar
żeby tak było jest.

Dzisiaj wrzucę xemacsa (po poprawiany i troche po rozszerzany spec ..
Wojtek oblukasz co możesz do devel wrzuci) i egcs-a. Wątpię żebym zdążył
jeszcze net-tools bo mi czeka jeszcze w kolejce pakliet czy dwa do pilota
ale zobaczymy. Jak będzie net-tools to śmielej będzie się będzie można
brać za obróbkę initscripts, a jest tu co do przerabiania. Ja wogóle
miałbym taką propozycję żeby może wogóle zmienić nazwę initscripts na
jakąs inną to bedziemmy mieli powiązań z numeracją pakietu initscripts z
RH i będziemy w tej materii mieli swobodę.

Proponowałbym nazwę rc.scripts.

Przy tej zmianie trzeba będzie uważać na kilka pakietów które wymagają do
tej pory initscripts ale tu dużo przeróbek nie będzie.

Przy okazji xemacsa będzie od razu jedna rzecz do zrobienia. Trzeba będzie
podorabiać {de}rejestrację plików info w %pre, %post, %postun (%pre do
upgradeu). Przerzuciłem wszystkie pliki info do /usr/info. Także część z
rzeczy z prywatnego etc xemacsa przeleci do X zasobów i innych lokacji.