Q: XFree86-3.3.3 jakie pakiety ??

Dariusz Knocinski dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pią, 4 Gru 1998, 12:34:43 CET

On Fri, 4 Dec 1998 jajcus w merlin.gliwice.ml.org wrote:

> Ja bym powiedzial tak: GGI ma sie do FB z 2.1.x tak jak ALSA do OSS/Free.
> Pierwsze lepsze, ambitniejsze, bardziej uniwersalne, a drugie w jadrze :-)
>
> GGI jest przenosne miedzy platformami i co wazniejsze systemami, moze zastapic
>  SVGALIB (quake bez suid root itp), obsluguje akceleracje (akcelerowany X bez
>  suida) i ma wiecej driverow. I jeszcze kilka zalet by sie znalazlo.
>
> Proponowalbym nawet, aby umiescic libggi i XGGI w PLD (w devel moze nawet jadro z KGI). To wiele nie kosztuje, a umozliwio chetnym latwe odpalanie aplikacji kozystajacych z GGI (a juz jest ich kilka).

Z tego co się orientuję to interesująca jest tylko wersja ggi-devel ale
niestety ostatnio jest tam sporo zmian i niektóre fragmenty nie chciały
się kompilować (błedy wewnątrz bilioteki gii), a poza tym jest
jeszcze bardzo mało driverów nie licząc VGA :-(
Jeśli jest inaczej to może da się przygotować pakiety.
Jeśli chodzi KGI to teraz GGI działa bezpośrednio na /dev/fb? od jądra
2.1.107+, chyba że się mylę ?

DKnoto.