Przemyslenia co do kompilatora.

Pią, 4 Gru 1998, 13:31:33 CET

On Fri, 4 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> To Tomek IMHO trzeba miec to na uwadze podczas robienia pakietow dla
> stable... Bo wyjdzie kernel 2.2 i co wtedy ? Na gwalt upgradowanie
> pakietow?

Jasne. Przestawienie na liście priorytetów.

> Jezeli chodzi o xemacsa to jak Ziemek z Pawlem Pagajem powiedza, ze jest
> do zaakceptowania to przebuduje dla devela... (nie uzywam go i nie bardzo
> sie orientuje w jego strukturze ;(

Świetni, że przejrzy to kilka osób. Spec jest o jakieś 20-30 % mniejszy
jeśli chodzi o objętośc :)

> Biez tylko 1.48 -> nawet sie nie zastanawiaj nad starszymi wersjami ...

> O.K ja tam jestem otwarty na wszelkie propozycje, ale niech jakis
> "skrypciaz" przejzy to z laski swojej jeszcze pod kontem basha-2.x i
> net-toolsow...
> Dlaczego tym "skrypciatrzem" ma byc Qrczak ?? ;) -> bo sie chlopak zna na
> rzeczy ;)

Znaczy jeszcze raz żeby nie było nieporozumienń po co to jest.
W tym (powiedzmy) rc.scripts będzie Obsoletes: initscripts, a my będziemy
mogli w rc.scripts prowadzić własną i niezależną od RH numerację wersji
pakietu. Pakiet z skryptami startowymi to niemal esencja dystrybucji i
tego typu kroki mamy jak najbardziej prawo robić. Jak zwykle zapewne
pomieszamy kilka rzeczy z RH i Debiana dodając jeszcze własne rzeczy więc
powstanie w gruncie rzeczy coś zupełnie nowego.