Przemyslenia co do kompilatora.

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 4 Gru 1998, 09:22:44 CET

On Fri, 4 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie we wszystkim na razie jest tak jakby się chciało ale fakt, że zamiar
> żeby tak było jest.

To Tomek IMHO trzeba miec to na uwadze podczas robienia pakietow dla
stable... Bo wyjdzie kernel 2.2 i co wtedy ? Na gwalt upgradowanie
pakietow?

> Dzisiaj wrzucę xemacsa (po poprawiany i troche po rozszerzany spec ..
> Wojtek oblukasz co możesz do devel wrzuci) i egcs-a. Wątpię żebym zdążył

Jezeli chodzi o xemacsa to jak Ziemek z Pawlem Pagajem powiedza, ze jest
do zaakceptowania to przebuduje dla devela... (nie uzywam go i nie bardzo
sie orientuje w jego strukturze ;(

> jeszcze net-tools bo mi czeka jeszcze w kolejce pakliet czy dwa do pilota
> ale zobaczymy. Jak będzie net-tools to śmielej będzie się będzie można

Biez tylko 1.48 -> nawet sie nie zastanawiaj nad starszymi wersjami ...

> Proponowałbym nazwę rc.scripts.

O.K ja tam jestem otwarty na wszelkie propozycje, ale niech jakis
"skrypciaz" przejzy to z laski swojej jeszcze pod kontem basha-2.x i
net-toolsow...
Dlaczego tym "skrypciatrzem" ma byc Qrczak ?? ;) -> bo sie chlopak zna na
rzeczy ;)

> Przy okazji xemacsa będzie od razu jedna rzecz do zrobienia. Trzeba będzie
> podorabiać {de}rejestrację plików info w %pre, %post, %postun (%pre do
> upgradeu). Przerzuciłem wszystkie pliki info do /usr/info. Także część z
> rzeczy z prywatnego etc xemacsa przeleci do X zasobów i innych lokacji.

Jeju ... przeciez to kilka godzin intensywnej pracy i wytezania wzroku ;(

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin