Q: XFree86 - ilość pakietów

Pią, 4 Gru 1998, 13:45:44 CET

On Fri, 4 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Co myślicie o porozbijaniu - może trochę sztucznym - XFree na
> kilka(naście) pakietów ??
>
> Oddzielnie serwery grafiki, oddzielnie devel, biblioteki(każda we własnym
> rpm-ie) [XIE,Xaw,Xau,Xetx,Xi,Xmu,Xp,Xt,ICE,PEX5,SM,X11]

Nie no .. biblioteki w jednym pakiecie. Jedna tylko uwaga, że moduły z
rozszerzeniami zamiast po kopii w każdymn serwerze jak to jest w RH to
razem z libami albo w osobnym pakiecie (modules).

> wydzielenie maksymalnej ilości programów(xdm, xfs, xterm, xinit, xauth, twm)

Font serwer na pewno (xfs). I mozna tu wrecz dodać o ile ktoś będzie robił
font serwer do ttfów eby oba miały wzajemne Obsoletes, żeby instalacja
jednego wyrzucała drugiego. Trezeba przejrzeć pliki konf do xfs i czy
przypadkiem czegoś tam nie trzeba dodać. Xauth jest już w osonym pakiecie
(RH) także tu analogicznie.
twm też raczej powinien pozostać ja,o podstawowy wm w w łownym pakiedcie.
xdm do osobnego pakietu, a xinit też raczej w głównym.

[..]
> Jakie wrażenia z pakietu XFree86-doc ????

Ja jeszcze nie miałem czasu przeglądać. Włąśnie przejmuję komplet
obowiązków na zie związanych z adminstrowaniem siecią wydziałową (dotąd
papierkologią zajmował się znajomy, który włąsnie odchodzi) i muszę
jeszcze wysmarować na poniedziałek jakieś dwa raporty co do stanu zakupów
na wydzial (jak tego nie zrobię  na dniach to mi kasy nap ryszły rok nie
dadzą :>).
Dzisiaj jeszcze postaram się to przejrzeć, a o ile to zrobie to pakiet
znajdzie się w zbiorach podstawowych (raczej w nim niespodzianek nie
powinno być więc raczej będzie to formalność).