Re: Q: XFree86 - ilość pakietów

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 5 Gru 1998, 14:22:59 CET

On Fri, Dec 04, 1998 at 01:45:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie no .. biblioteki w jednym pakiecie. Jedna tylko uwaga, że moduły z
> rozszerzeniami zamiast po kopii w każdymn serwerze jak to jest w RH to
> razem z libami albo w osobnym pakiecie (modules).

Raczej w osobnym. Ktoś może chcieć mieć server bez libów albo na odwrót.
I nie jest to wcale takie głupie.

> Font serwer na pewno (xfs). I mozna tu wrecz dodać o ile ktoś będzie robił
> font serwer do ttfów eby oba miały wzajemne Obsoletes, żeby instalacja
> jednego wyrzucała drugiego.
A ja liczyłem, że xfsft będzie w kompilowany w Xy.
Ale oczywiście ktoś może woleć XFSTT (choć nie wiem dlaczego)

> Trezeba przejrzeć pliki konf do xfs i czy
> przypadkiem czegoś tam nie trzeba dodać.

Przydałby  się skrypcik do konfigurowania fontów w całym systemie.
Załatwiałby sprawę z ghostscriptem, Xami itp. Oczywiście obsługiwałby
też ttf. Robiłby wszystkie mkfontdir, type1inst itp.
Tak, żeby użytkownik w miarę intuicyjnie mógł zainstalować fonty z
Windows, czy innego źródła i miał je od razu i w Xach i w GSie.

Nie trudne też jest zrobienie Latin2 (i pewnie innych kodowań) do GS.

Pozdrowienia,
          Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !