kolejne pakiety po czyszczeniu.

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 5 Gru 1998, 14:04:45 CET

Hej,
	Wrzucilem juz kolejne kilkadziesiat pakietow po czyszczeniu.
Poza kosmetycznymi zmaianami i dokladaniem patchy na niekompilujace sie
obecnie pakiety tylko w kilku przypadkach zmienilem nr rewizji pakietow
sendmail 8.9.1-1d ->2d (troche grubsze zmainy min. zmiana forsowania
flag optymailzacujnych w kompilacji, slang -> przjescie na "wyzsza
biblioteke", egcs -> oficjalny release, + to co zgarnalem z incominga
cenzorowego a mialo juz podbita wersje ;)

Dalej, jezeli zauwazycie ze na ftpie dubluja sie pakiety tzn
sa dwie wersje jednego pakiety to dajcie mi znac, abysmy niepotrzebnie nie
trzymali kilku wersji jednego programu,
dalej, jezeli mozecie to prosze juz nie wrzucac na cenzora tylko na
magellana do incominga, npakiety ktore bedziecie mieli ochote przegladnac
(trzeba posprawdzac czy wszystko sie kompiluje, a do drobnych zmian
kosmetycznych nie trzeba podbijac nr. rewizji najwyzej w %changeloga
wpisac... )

Nie moge jeszcze wszystkiego hurtem pzebudowac bo mam rozgrzebane troche
rzeczy, a i tak raczej na kilku pakietach kompilacje sie wywala... ;(

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin