kolejne pakiety po czyszczeniu.

Sob, 5 Gru 1998, 17:30:18 CET

On Sat, 5 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Wrzucilem juz kolejne kilkadziesiat pakietow po czyszczeniu.
> Poza kosmetycznymi zmaianami i dokladaniem patchy na niekompilujace sie
> obecnie pakiety tylko w kilku przypadkach zmienilem nr rewizji pakietow
> sendmail 8.9.1-1d ->2d (troche grubsze zmainy min. zmiana forsowania
                ^ Wojtek "a" ech ..:)

> Dalej, jezeli zauwazycie ze na ftpie dubluja sie pakiety tzn
> sa dwie wersje jednego pakiety to dajcie mi znac, abysmy niepotrzebnie nie

Wojtek prosty test na powyzsze:

$ rpm -qp *rpm  --qf "%{NAME}\n" | sort | uniq -d

wyrzuci Ci to co sie dubluje. Ja powysze mam na cronie i w razie czego o
pelnych godzinach dostaje list z info ze sa dublety (bede musial to
przebudowac zeby automatycznie przenosilo starsze pakiety do old/).

> Nie moge jeszcze wszystkiego hurtem pzebudowac bo mam rozgrzebane troche
> rzeczy, a i tak raczej na kilku pakietach kompilacje sie wywala... ;(

No to bedzie najwazniejszy etap :)
Ja juz mam na sparcu skonczony etap przebudowywania wszystkiego. Wszystko
na merze kompiluje mi sie okolo 9h 40min, a na pentku MMX 266 z 128MB ram
kompiluje mi sie to ponad 16 godzin.

Takze w tej chwili w kolejnosci najbardziej jestem pewny tego co jest na
intelu potem sparc i na koncu AXP (gdybym mial szybsza maszynke ..).