kolejne pakiety po czyszczeniu.

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 5 Gru 1998, 17:49:53 CET

On Sat, 5 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

>                 ^ Wojtek "a" ech ..:)

Oj .. juz nie czepiaj sie tak tych "a"... przy okazji nastepnego grzebania
w sendmailu dopisze Ci to "a" czy moze juz "b" ...

> $ rpm -qp *rpm  --qf "%{NAME}\n" | sort | uniq -d

O...! zaraz sparwadze ... ale na razie to uporalem sie z bindem...
te lobuzy od glibc znowy obdarzyli mnie prezentem tym razem w postaci
<sys/select.h> z wymaganym -D_GNU_SOURCE (chyba to jako flage rpmowska
bede musial zdefiniowac i kilka grubszych pakietow juz mi sie wylozylo
na `fds_bits' .. po prostu rece mi juz opadaja ...;(

> No to bedzie najwazniejszy etap :)

Tak... ale najpierw musze do magellana wrzucic min 256 MB RAM, co by
troche szybciej to szlo...

> Ja juz mam na sparcu skonczony etap przebudowywania wszystkiego. Wszystko
> na merze kompiluje mi sie okolo 9h 40min, a na pentku MMX 266 z 128MB ram
> kompiluje mi sie to ponad 16 godzin.

No mam nadzieje, ze u mnie to troche szybciej pojdzie, ale jak sie po
drodze gdzies wylozy raz i drugi, to potem bedzie wielkie
w patchowanie w katalogu 2 Giga bajtowym...

> Takze w tej chwili w kolejnosci najbardziej jestem pewny tego co jest na
> intelu potem sparc i na koncu AXP (gdybym mial szybsza maszynke ..).

Jak sie uporam z czyszczeniem obecnego bagazy to wtedy zaczne
cross-kompilowac, na razie nie zastanawiam sie nad innymi platformami ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin