KDE

Pon, 7 Gru 1998, 10:35:21 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tomek ... mi nie musisz tlumaczyc zamyslow, bo wiem jakie sa i ja jak bede
> chcial zainstalowac KDE to sobie jakos poradze. Po prostu w takiej
> sytuacji musicie sie przygotowac na grad tych samych i niekonczacych sie
> pytan np. na p.c.o.l ("Co nalezy zainstalowac aby dzialalo KDE ?")

Ktoś kiedyś mi powiedział, że "podnoś sobie poprzeczkę wyżej niż inni",
bo "jeżeli nawet tego ostatecznie nie przeskoczysz to okaże się, że
skaczesz o wiele wyżej niż inni" ;)

Zawsze można to potem uproscić o ile nie zdołamy tego przetrzwić. Teraz w
zasadzie nic nas nie nagina do takiego "upraszczania" :)