KDE

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 7 Gru 1998, 11:01:50 CET

On Mon, 7 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Zawsze można to potem uproscić o ile nie zdołamy tego przetrzwić. Teraz w
> zasadzie nic nas nie nagina do takiego "upraszczania" :)

No, no ... ja czuje ze my sobie podniesiemy 'poprzeczke' ...
Potem bedzie na p.c.o.l'u

"Te @3$!-$....$ z PLD tak namieszali z '...' ze zaden normalny czlowiek
nie jest w stanie polapac sie w tych podpakietach, a jak chcaialem sobie
doinstalowac "Polnocnego Komandora" to sie okazalo ze musze
0.5 Tera bajta bibliotek wrzucic w system, a i tak zaczal corami pluc ;(

Na co jeden czlowiek neandertalski odpowie:

"A mowilem ze winda !! ;), wszystko winda! RH-> dziurawa winda,
Debian -> winda, ja Ci mowie instaluj Slacwarusia dobry stabilny i dziury
w nim zadnej nie ma (no moze ze tylko dwa root'owskie exploity dzialaja
ale w porownaniu z tym PLD...)"
;))

Tomek .. nie robimy tego dla siebie tylko dal ludzi, i nalezalo by tez
postarac sie myslec jak oni -> PLD-stable dla poczatkujacych ludzi ....
Chodzi o to aby jak najbardziej ulatwic im 'okres' przestawienia sie z
W98/NT OS/2 na Linuxa, a IMHO takie rozwiazanie -- przykladowy podzial KDE
nie pomoze napewno im w tym ...

Zreszta zachowaj sobie ten list na pamiatke i poczytaj pare dni po
oficjalnym wydaniu PLD stable ...

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148