KDE

jajcus@merlin.gliwice.ml.org jajcus w merlin.gliwice.ml.org
Pon, 7 Gru 1998, 11:24:16 CET

On Mon, Dec 07, 1998 at 11:01:50AM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No, no ... ja czuje ze my sobie podniesiemy 'poprzeczke' ...
> Potem bedzie na p.c.o.l'u
>
> "Te @3$!-$....$ z PLD tak namieszali z '...' ze zaden normalny czlowiek
> nie jest w stanie polapac sie w tych podpakietach, a jak chcaialem sobie
> doinstalowac "Polnocnego Komandora" to sie okazalo ze musze
> 0.5 Tera bajta bibliotek wrzucic w system, a i tak zaczal corami pluc ;(
>
> Na co jeden czlowiek neandertalski odpowie:
>
> "A mowilem ze winda !! ;), wszystko winda! RH-> dziurawa winda,
> Debian -> winda, ja Ci mowie instaluj Slacwarusia dobry stabilny i dziury
> [...]

To przeciez mozna zrobic tak:
Co chcesz zainstalowac
.
[MC]
.
[KDE]
.
.
.

I jak ktos kliknie na to KDE, to KDE wraz z wszystkimi wymaganymi bibliotekami sie zainstaluje. Chyba ze uzytkownik bedzie chcial inaczej (expert mode).
Ew, przycisk "Szczegoly" - ale to znoowu sie ludziom bedzie zle kojarzylo.

I oczywiscie musi wszedzie w instalatorze byc mozliwosc przeczytania "Description" pakietu (tego brakuje w RH)

Naprawde wolisz rozwiazania typu SO4.0 (4 opcje do wyboru, a 90% pakietu miesci wie w tej pierwszej)

Pozdrowienia,
    Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !