Jajko dla devela

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 7 Gru 1998, 13:10:36 CET

On Mon, Dec 07, 1998 at 01:06:47PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> na pewno ktos z nas jest w stanie ci zapewnic jakis serwer, co nie?

Coz... wisiec na modemie i pracowac nie jest zbyt przyjemnie.

A do KGB:
Jaki dysk? Jesli SCSI-II (50 pinowy Quantum Fireball 1Gb Ci na jakis
czas starczy to moge podrzucic...)

Wolna rezerwa nie dysponuje (no, chyba ze interesuja Cie od 386SX ;-/
po 80Mb, do 120 -- jeden, dwa znajda sie na skladzie).