Jajko dla devela

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 7 Gru 1998, 22:04:50 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:
> Coz... wisiec na modemie i pracowac nie jest zbyt przyjemnie.
Wiszenie nie jest zle, gorzej z rachunkami.

> Jaki dysk? Jesli SCSI-II (50 pinowy Quantum Fireball 1Gb Ci na jakis
> czas starczy to moge podrzucic...)
Dziekuje za propozycje, ale nie trzeba. Do jutra powinienem juz cos
miec, a jak to nie wypali to Wojtek zapewnia rozwiazanie awaryjne.
(Wojtku, na ten mail odpisze najpozniej pojutrze, ale jak wszystko
inne zawiedzie to czemu nie :)

Przy okazji, czy ktos majacy stale lacze moglby wygrzebac speca z
redhatowego src.rpma  i podeslac mi na priv. TIA.

Pozdrawiam,
Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."